اعمال قانون یک‌هزار و ۳۶۵ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۳۸ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ۵۳ درصد حریق‌ها در مشهد منشأ برقی دارد ترافیک سنگین پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) سلیمی: پیام پویش نائب الزیاره همدلی و وحدت است پیشرفت ۷۳ درصدی رینگ پیرامونی بوستان ۷۳ هکتاری کرامت در مشهد مترو مشهد روز شنبه (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) رایگان است سرویس‌دهی رایگان اتوبوس‌رانی مشهد ویژه روز زیارتی امام‌رضا‌(ع) (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) قائل‌شدن حق بازتعریف فضاهای شهری برای شهروندان آیین افتتاحیه نخستین همایش ملی برنامه‌ریزی، توسعه و تسهیل زیارت و گردشگری در مشهد | مدیریت شهری، متمرکز بر توسعه فرهنگ زیارت است + فیلم ۴۲۲ واحد مسکونی شهری که درپی سیلاب مشهد آسیب‌ دیده‌اند، نیاز به بازسازی دارند اعمال‌قانون ۲ هزار و ۶۲ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۳ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در میدان آزادی و میدان سپاد | فوت راکب موتورسیکلت در تصادف هم‌زمان با کامیون و سواری در مشهد (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) بازسازی آسیب‌های ناشی از سیلاب در مشهد سرعت می‌گیرد + فیلم مصدومیت ۲۴ نفر در خراسان‌رضوی بر اثر حوادث ترافیکی طی شب گذشته (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) آغاز به‌کار نخستین نمایشگاه کشت گلخانه‌ای و تجهیزات وابسته در مشهد | معرفی دستاورد‌های حوزه تجهیزات منزل با حضور ۸۶ تولیدکننده ایرانی + فیلم برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی در مشهد نیازمند بررسی بیشتر و جدی‌تری است فرماندار مشهد: سیلاب اخیر مشهد طی دو قرن گذشته بی‌سابقه بوده است سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: درخواست دارم باشگاه پرسپولیس در مشهدالرضا(ع) مستقر شود استاندار خراسان‌رضوی: به‌زودی از پروژه‌هایی به یاد و نام رئیس‌جمهور شهید باعنوان «یادگار ابراهیم» بهره‌برداری خواهد شد پیگیری دغدغه‌های بانوان برای بوستان «شهربانو» مشهد
سرخط خبرها

مجموعه برنامه‌های صداوسیمای خراسان در ایام‌الله دهه‌فجر اعلام شد

  • کد خبر: ۲۰۹۳۴۵
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
مجموعه برنامه‌های صداوسیمای خراسان در ایام‌الله دهه‌فجر اعلام شد
مدیرکل صداوسیمای خراسان‌رضوی گفت: صداوسیمای خراسان‌رضوی در ایام‌الله دهه‌فجر با رویکردی جدید به نقش و جایگاه رفیع نظام مقدس جمهوری اسلامی و کارآمدی آن در رفع کمبود‌ها و مشکلات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی می‌پردازد.

محسن نصرپور در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، درخصوص ویژه برنامه‌های صداوسیمای خراسان‌رضوی در دهه‌فجر اظهار کرد: برنامه‌های صداوسیمای خراسان‌رضوی در ایام‌الله دهه‌فجر با رویکردی جدید به نقش و جایگاه رفیع نظام مقدس جمهوری اسلامی و کارآمدی آن در رفع کمبود‌ها و مشکلات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی همچنین انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری می‌پردازد.

برنامه‌های صدای خراسان‌رضوی

وی افزود: در شبکه استانی صدا، ۱۴عنوان برنامه تولیدی پیش‌بینی شده که عبارتند از ویژه‌برنامه رادیویی «طنین انقلاب» که در ساختار آوایی و کلامی در ۱۱ قسمت ۸۵ دقیقه‌ای پیرامون تاریخ انقلاب و شخصیت‌های موثر در آن همچنین دستاورد‌های نظام اسلامی و اثر حضور مردم در پیروزی‌های کشور خواهد پرداخت.

مدیرکل صداوسیمای خراسان‌رضوی ادامه داد: مجموعه رادیویی «قرار انقلاب» در ساختار کلامی، پیامی در ۲ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای به بیانیه مهم گام دوم انقلاب و فرامین رهبر فرزانه انقلاب پیرامون نقشه تحولی و پیشرفت کشور در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهد پرداخت.

نصرپور بیان کرد: ویژه‌برنامه رادیویی «صبح بخیر خراسان رضوی» در ساختار ترکیبی و در ۱۲ قسمت ۹۰دقیقه‌ای به‌صورت زنده و مستقیم با رویکردی اطلاع‌رسان و با هدف جلب بیشتر مخاطبان فعال به وقایع مشهد مقدس در انقلاب اسلامی و آمادگی آنان در مشارکت گسترده در انتخابات، تولید و پخش خواهد شد.

وی افزود: مجموعه برنامه رادیویی «شب چراغ» در قالب ترکیبی و در ۴ برنامه ۴۵ دقیقه‌ای با رویکردی تحلیلی و با هدف بررسی علل و دوام انقلاب اسلامی و نقش مردم در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و مشارکت آنان در انتخابات و بازتاب جهانی آن خواهد پرداخت.

مدیرکل صداوسیمای خراسان‌رضوی ادامه داد: مجموعه رادیویی «مثبت بی‌نهایت» در قالب ترکیبی ۲برنامه ۲۵ دقیقه‌ای است که با نگاهی تحلیلی و تبیینی به وقایع انقلاب اسلامی و موضوعات روز اجتماعی به ویژه نقش مردم در صحنه‌های اجتماعی و افزایش مطلوبیت حکمرانی در نظام جمهوری اسلامی می‌پردازد.

نصرپور تصریح کرد: مجموعه برنامه رادیویی «بر مدار» در قالب وکس پاپ مردمی (گزارش مردمی) ۱۲برنامه ۵ دقیقه‌ای است که به گزارش‌های مردمی پیرامون موضوعات روز و انقلاب اسلامی همچنین انتخاباتی از دهم اسفند ماه خواهد پرداخت.

وی افزود: مجموعه برنامه رادیویی «یادمان» در ساختار مسابقه شامل ۱۲ برنامه ۲۵ دقیقه‌ای ویژه شهرستان‌هاست و محتوایی مرتبط با انقلاب اسلامی و توان و بضاعت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرستان‌های خراسان رضوی دارد، مجموعه رادیویی «ما می‌توانیم» در قالب ترکیبی ۲ برنامه ۲۵دقیقه‌ای درخصوص اعتماد به مردم و خودباوری‌های نظام اسلامی در توسعه مراکز دانش‌بنیان و اهمیت پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی و مجموعه رادیویی «مردم و مسئولین» در قالب گفت‌وگو و میزگرد ۲برنامه ۵۰دقیقه‌ای با رویکردی به مطالبات مردم و مخاطبان رادیو و پاسخگویی مسئولان به کمبود‌ها و مشکلات احتمالی در مشهد و شهرستان‌ها می‌پردازد.

مدیرکل صداوسیمای خراسان‌رضوی بیان کرد: مجموعه رادیویی «پیام آفتاب» در قالب ترکیبی ۱۲ برنامه ۴۰ دقیقه‌ای با رویکردی به تحلیل و کارشناسی موضوعات فرهنگی و اجتماعی با حضور کارشناسان خواهد پرداخت، موضوعات سیاسی و نحوه تشویق و اطلاع‌رسانی عموم مردم به مشارکت در انتخابات با بینش سیاسی از محور‌های برنامه زنده و مستقیم «پیام آفتاب» است.

نصرپور با بیان اینکه در مجموعه رادیویی «برنده با تو» در قالب مسابقه ۱۲ برنامه ۱۰ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی پریسا منفرد با موضوع اطلاعات حوزه‌های ملی و انقلاب اسلامی همچنین دستاورد‌های نظام اسلامی تولید خواهد شد، اضافه کرد: صدای خراسان رضوی با بیش از ۱۵ عنوان برنامه و مستند‌های رادیویی انقلاب اسلامی، چون عصر امام خمینی ۱۲ برنامه، سرمشق ۱۲ برنامه، پدر شعر انقلاب یک برنامه که کارنامه‌هایی از آثار استاد زنده‌یاد حمید سبزواری است را آماده پخش دارد و بیش از ۳۰۰ ساعت برنامه‌های تامینی شامل سخنرانی‌ها، سرود و آوا‌های دینی و حماسی، مینی فیچر‌ها و ارتباطات رادیویی با شبکه‌های سراسری و استانی را در ایام الله دهه فجر در دستورکار خواهد داشت.

برنامه‌های سیمای خراسان رضوی

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی مستمر ۸ عنوان برنامه را به‌صورت تولیدی معرفی کرده است که مهم‌ترین آنان را می‌توان مجموعه تلویزیونی «دست آورد» عنوان کرد،  تصریح کرد: این برنامه در قالب ترکیبی ۱۲ برنامه ۴۰ دقیقه‌ای به تلاش‌ها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول ۴۵ سال خواهد پرداخت، این برنامه با رویکردی تحلیلی و اقناعی درصدد بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

نصرپور بیان کرد: مجموعه تلویزیونی «شب شرقی» ویژه شامگاهی سیما در قالب ترکیبی ۱۲ برنامه ۴۰ دقیقه‌ای است، این برنامه در ایام فرحناک رجب با آیتم‌های تفریح و سرگرمی به ارائه جلوه‌هایی از برنامه‌ها‌ی دهه فجر خواهد پرداخت. مجموعه تلویزیونی «صبح خراسانی» در قالب ترکیبی شامل ۱۲ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای ویژه‌برنامه صبحگاهی سیمای خراسان رضوی است که با هدف اطلاع‌رسانی روزانه، تقویم انقلاب و پذیرایی از مهمانان ویژه در برنامه قصد آگاهی‌بخشی به جامعه درباره پیروزی انقلاب اسلامی را دارد.

وی افزود: مجموعه تلویزیونی «اشاره» در قالب میزگرد شامل ۱۲برنامه ۵۰ دقیقه‌ای با حضور مسئولان و کارشناسان به مهم‌ترین مطالبات و خواسته‌های مردم می‌پردازد، این برنامه با موضوع انتخابات و اهمیت مشارکت مردم در انتخابات است. مجموعه تلویزیونی «آبنبات چوبی» ویژه کودکان و نوجوانان در قالب ترکیبی ۵ برنامه ۴۵ دقیقه‌ای است که با هدف آشنایی نسل نو با آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی تولید و پخش می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای خراسان‌رضوی با بیان اینکه این برنامه‌ها تاریخ مختصری از انقلاب اسلامی را برای مخاطبان خود بازگو و روایت‌های داستان گونه‌ای را بیان می‌کنند، تصریح کرد: مجموعه تلویزیونی «باور» در قالب مستند گزارشی، ۲ برنامه ۲۰ دقیقه‌ای است که به بررسی تطبیقی رشد و پیشرفت صنایع در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خواهد پرداخت. مجموعه تلویزیونی «قاب هنر» در ساختار ترکیبی ۲ برنامه ۲۵ دقیقه‌ای است که به موضوع هنر در انقلاب اسلامی و زمینه‌های شکوفایی هنر دینی بعد از انقلاب می‌پردازد.

پوشش رسانه‌ای ایام دهه‌فجر

نصرپور همچنین بیان کرد: رویداد‌های هنری ایام دهه فجر را پوشش رسانه‌ای خواهیم داد. مجموعه تلویزیونی «ورزش خراسان رضوی» نیز در قالب ترکیبی شامل ۲ برنامه ۵۰ دقیقه‌ای به تهیه کنندگی مهدی داوری است که به موفقیت‌های ورزشکاران و احداث و توسعه اماکن ورزشی در استان و بررسی کمبود‌های این حوزه می‌پردازد. پیش‌بینی بیش از ۲ هزار دقیقه فیلم سینمایی و بیش از ۱۰۰۰ دقیقه ارتباطات زنده با حرم مطهر رضوی و پخش ۵۰۰ دقیقه مستند‌های مربوط به انقلاب اسلامی را به همراه سرود‌ها و نوا‌های آیینی را خواهیم داشت و پخش فراز‌هایی از وصایای شهدای انقلاب اسلامی نیز در دستورکار سیمای خراسان رضوی است.

وی با بیان اینکه برنامه (صحن انقلاب) عنوان ویژه برنامه رادیو سراسری زیارت در ایام‌الله دهه‌فجر است، افزود: برنامه «صحن انقلاب» به امید، نشاط، دستاورد‌های انقلاب و کارآمدی نظام اسلامی می‌پردازد و با هدف تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی به همراه نقد پهلوی از زبان کارگزاران رژیم قبل تولید و پخش خواهدشد. «صحن انقلاب» با مصاحبه با بزرگان انقلاب و تهیه گزارش‌های متنوع از پیشکسوتان موثر در پیروزی انقلاب اسلامی سعی در ارائه دستاورد‌های مهم نظام دارد و خاطره‌نگاری و پخش خاطرات زندانیان قبل از انقلاب نیز از بخش‌های مهم این برنامه است.

همچنین در برنامه بخش کوتاه نمایشی نیز گنجانده شده، مجموعه رادیویی (صحن انقلاب) در ۱۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در ایام‌الله دهه‌فجر همه روزه ساعت ۱۲ ظهر از شبکه سراسری رادیو زیارت به‌صورت زنده و مستقیم پخش می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی ادامه داد: در بخش‌های خبر نیز واحد اخبار و اطلاعات با تهیه بولتن‌های خبری، گزارش‌ها، مصاحبه‌ها و ... به طور خاص به پوشش، انعکاس و پخش ویژه برنامه‌های ایام مبارک دهه فجر در ۲۴ شهرستان و روستا‌های سطح استان خواهد پرداخت. همچنین گروه مستند و گزارش‌های تولیدی معاونت خبر به انعکاس دستاورد‌های نظام و تلاش‌های ۴۴ ساله برای محرومیت‌زدایی از منطقه در قالب ۱۰ برنامه خواهدپرداخت.

نصرپور بیان کرد: در بخش معاونت فضای مجازی هم از مجموعه تولیدات کافه گفت‌وگو ۲۰ ویدیو، ۱۰عدد پوستر معرفی شهدای انقلاب اسلامی و شهدایی که قبل از آن توسط ساواک به شهادت رسیدند، ۱۰عدد فتو کلیپ روزشمار انقلاب، بازنشر برنامه‌های مناسبتی دهه فجر سیما، صدا و خبر از فضای مجازی و عکس نوشت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در خراسان رضوی در حال تهیه و آماده پخش است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->